Menu

Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

wtorek, 7 maja 2013

Ohayo!

Hehe, wiem, jak na oceniarnię wygląda badziewnie, ale to chwilowe. Na razie czekam (i mam nadzieję, że będzie) na szablon. Jak sama próbowałam coś takiego zrobić... No cóż. Nie pytajcie co wyszło, bo nic dobrego. Zapewniam. Mimo to, blog zaczyna funkcjonować. Jestem sama, zobaczę jak mi będzie szło no i możliwe, że otworzę tu jakiś nabór dla innych chętnych do oceniania :)
Tak więc, zapraszam pierwszego odważnego! Nie martwcie się. Oceniam, nie gryzę.
Sayonara miśki!

7 komentarzy:

  1. życzę Ci powodzenia w prowadzeniu bloga oraz, abyś miała dużo odwiedzin, wiele komentarzy i mnóstwo obserwacji ^^

    http://japonskigeodeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, jak na oceniaRnię, to wygląda badziewnie. Zwłaszcza, że nie wiem, co to oceniarnia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Minnou, wpadłaś w złej chwili, właśnie staram się coś z tym zrobić xD
      Co nie zmienia faktu, że kolorystyka będzie w ten deseń. Zieleń i niebieski. ;)
      Ale ogólnie to robota Madeleine :D

      Usuń
  4. Dlatego to takie ładne... Przepisuję właśnie ocenę dla Hany ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie jest, ale szkoda, że widać koniec belki? No why T^T
    o! Proponuję coś w z książkami, może a'la to?
    http://probny-miyu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiem, że go widać =.= Zaraz zabieram się za kombinowanie, ale wczoraj (tzn.. dzisiaj w nocy) nie miałam już siły, bo jeszcze męczyć nagłówek :c

      Usuń