Menu

Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

wtorek, 4 czerwca 2013

Małe co nieco dla autorek bloga.

Dobra dziewczynki moje może zacznę tak. To jest ocenialnia Mangowa więc uważam, że owoce nie mają tu nic wspólnego. Zanim owoce możemy dodać coś innego. Teraz szablon to zmienić na mangowe postacie typu : Naruto pomieszane z innymi mangami Bleach czy inne. Przydało by się dodać zakładkę "Współpraca" aby móc współpracować z innymi blogami. Musimy umieścić button na blogu. Moim zdaniem jest za dużo postów na głównej wydaje mi się, że wystarczy jeden. I musimy wymyślić wspólnie powitanie i zachęcenie autorów do zgłaszania się. 

5 komentarzy:

  1. Uuu... Hana się wyprodukowała, super ;D
    No to tak:
    -nazwę też chciałam zmienić, ale tak w sumie to ni za cholerę nie miałam pomysłu, pomożecie?
    -szablon to do Madeleine, bo ona jedyna ogarnia...
    -współpraca będzie, button też, tylko nie mam czasu wrzucić
    -a posty... coś się schrzaniło w ustawieniach; miał być 1 dzień, żeby były najaktualniejsze oceny widoczne... też poprawię, luzik ;D
    Jak macie jeszcze jakieś kwestie, to dawać śmiało

    OdpowiedzUsuń
  2. cóż, wypowiadam się tutaj pierwszy raz xD ale całkowicie zgadzam się z Haną, nie wiem kto robił ten nagłówek, nie jest brzydki, ale te kolory, sprawiają że wygląd bloga odpycha i prawa kolumna jest zbyt mała. Po za tym to śmieszne coś zwane "kursorem", jest totalną klapą, mnie to jabłuszko wkurza xD I nie, to nie jest hejt, bo nie hejtuje wszystkiego, tylko wyrażam swoje zdanie.
    A teraz pozdrawiam! ;)
    I proponuję zrobić coś takiego jak "kryteria", bo bez sensu jak każda oceniająca, ocenia jak jej się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sasame, pozmienia się, spokojnie ;D
      A kryteria gdybyś się przyjrzała, to zauważyłabyś, że każda ma podobne ;D

      Usuń
    2. Tak, wiem, czytałam oceny, ale chodzi o to, żeby zgłaszający wiedzieli w jakich kryteriach są oceniani i również, żeby widzieli, że jesteście zorganizowane. :)

      Usuń
  3. Zauważyłam, że Madi ma wiele spraw na głowie więc szablon mogę załatwić. Sasame kochana moja by szablon zrobiła bo robi je śliczne *.*

    OdpowiedzUsuń