Menu

Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

niedziela, 19 maja 2013

Ważne nr 2.

Razem z Madeleine ustaliłyśmy, że dobrze by było, gdyby każda z nas miała swoją podstronę. Osobisty adres bloga, z osobistym wyglądem itd.
Co by się miało na takowej podstronie znajdować?
Ano właściwie co chcecie, poza 4 elementami: kryteria, kolejka, regulamin, coś o sobie.
Oczywiście kryteria byłyby wtedy własne, a regulamin określałby np. jak należy 'wynagrodzić' ocenę bloga (np. reklama ocenialni, komentarz itd.). Co to jest kolejka i informacje o sobie wiedzą wszyscy.
Tak więc, jeśli się zgadzacie/macie jakieś wątpliwości, to piszcie pod tym postem.

PS. I. Hana, nadal potrzebuję Twojego maila (napisałam na chacie, ale nie wiem czy widziałaś)
PS. II. Póki wszystkie nie dacie mi znać, trzeba stosować się do kryteriów i regulaminu będącego na tej stronie.
PS. III. Zaległe oceny dodam w tygodniu, ponieważ nie zdążyłam na wczoraj. Wybaczcie, że musicie tyle czekać. Poinformuję Was zaraz po wystawieniu notki.

19 komentarzy:

  1. Zgadzam się, ale tylko wtedy, kiedy Madeleine zrobi mi szablon :D No dobra, i tak bym się zgodziła, ale:
    1. Mogę sobie sama wymyślić hasło?
    2. Czy ten adres ma być, np: http://podstrona-minnou.blogspotcom/?

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hasło możesz ustalić sama (w swoim regulaminie), oczywiście po utworzeniu podstrony.
      A adres może być jaki chcesz. Może być taki, albo może być minnou-josei.blogspot.com, albo cokolwiek innego ;D

      Usuń
    2. Mój adres to http://minnou-josei.blogspot.com/ ;)

      Usuń
  2. Moje emaile:

    ilovenaruto19@gmail.com ( nie wiem czy na ten mi coś przyjdzie )

    A tu drugi w razie wu :

    awansome2000@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Plan wciela się powolutku w życie *mhroczny śmiech i zacieranie rąk* No, jak dla mnie coraz lepiej, ale, nie wiem jak dla Was, mnie zaczyna nagłówek wkurzać xD Może pomyślę nad pobawieniem się w grafikach :)
    No, będzie trzeba dorobić buttony i zacząć proponować współpracę, dalej reklamować bloga ^^ Nie wiem jak dla Was, ale ja myślę, że jesteśmy na dobrej drodze ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to zwykle bywa, musi być ktoś, komu się to nie podoba, a raczej ma spore wątpliwości. Padło na mnie.
    Czy nie lepiej zrobić jedne wspólne kryteria, jedną kolejkę i jeden regulamin, a na podstronach tylko opis o nas i fandomy jakie oceniamy? Jak dla mnie to będzie trochę namieszane… chociaż jest też dobra strona. Użytkownik Internetu będzie mógł wybrać te kryteria, które najbardziej mu odpowiadają.

    To tyle ode mnie
    Mroczna Elfka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sądziłam, że gładko nie pójdzie. Ale co chwilę są pytania lub prośby, żeby coś zrobić z regulaminem lub kryteriami, bo coś komuś nie pasuje.

      Usuń
    2. To tylko propozycje, są punkty, które się niektórym nie podobają, więc mówią administratorce co i jak. Ona może to przyjąć lub nie.
      Ja się dostosuję, tylko jak dla mnie lepiej zrobić jedne, dobre kryteria niż milion innych.
      I jeszcze jedno. Napisałaś "Razem z Madeleine". Może lepiej ustalić to z każdą z osobna, a dopiero potem napisać o takim już dopracowanym rozporządzeniu na blogu?
      Nie chcę tutaj nikogo obrazić, urazić. Tylko wyrażam swoje zdanie.

      Pozdrawiam,
      Mroczna Elfka

      Usuń
    3. Nie miałam na myśli, że podjęłyśmy decyzję. Ustaliłyśmy w sensie "doszłyśmy do porozumienia". Po to jest ten post, żeby Was spytać o zdanie...
      No właśnie mogę, lub nie. Ale nie mogę też odmawiać każdemu, bo mi się tak nie podoba. Wtedy blog świeciłby pustkami.

      Usuń
    4. Jeśli coś, co chcemy zmienić ci się nie podoba, to nie musisz odmawiać "bo mi się tak podoba". Możesz podać konkretny powód.

      Usuń
  5. Ja się przystosuje do wszystkiego co wymyślicie :)
    Więc ja jestem na Tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm.. ja myślę, że "główne kryteria" powinny zostać. Po prostu w formularzu mógłby dojść napis: według kryteriów/ocena *szuka właściwego słowa* hm... ocena... kurde, zapomniałam tego wyrazu xD Ale chodzi mi o ocenę według recenzentki.. o! "ocena niestandardowa" może :3 Wypisałybyśmy wtedy, na co zwracamy uwagę w ocenie niestandardowej i jeśli ktoś tak by wolał, to mógłby wybrać właśnie tę opcję ^^ Oczywiście, nie wszystkie musimy korzystać z tej opcji.. no i pewno nie wszyscy będą chcieli dostawać ocenę niestandardową. Hm.. nie wiem, czy mnie zrozumiałyście :p
    Ogółem, myślę, że oddzielne podstrony to dobry pomysł, bo każda z nas będzie miała pełny dostęp do wszystkiego i będzie mogła dodać te kilka stron więcej, nie tylko dwadzieścia, jak to jest na blogspocie :) Ja sama - chcą wybrać oceniającą - sprawdziłabym co przeczyta, na co krzywo patrzy, jaką jest osobą i inne takie ;]
    Yhm, a teraz propozycja: stron zawsze chce się robić więcej, a niestety jest dostępność ograniczona. Co Wy na to, by połączyć "Pytania" ze "Skargi, wnioski, zażalenia" oraz "Inne" z regulaminem? :3 Bo chyba trzeba dodać podstronę "Współpraca", a że nie chce mi się liczyć (komórka to zło, po prostu nie dam rady =,=') to nie wiem, czy limit kart już jest wyczerpany, czy też nie, więc nie mam pojęcia, czy współpraca się zmieści ;/ Można by też zmienić nazwę z "pomoc" na "menu" i tam upchnąć większość stronek, bo w sumie, w "pomocy" to chyba tylko pytania mogłyby być O.o Zresztą, ja tam nie wiem xD Ale zaoszczędzi się karty :3 Rozwiąż to jak chcesz, może coś z owockami? -.^
    Kurde, rozpisałam się =.= Grr... kończę ^^ Jej, ale o tych kartach marudziłam.. to chyba przez to, że mnie osobiście limit dwudziestu stron wkurzył i szukałam możliwych sposobów na zaoszczędzenie ich, przez co spędziłam nad nimi z tydzień, aż w końcu się poddałam i "poszłam na łatwiznę" ^w^ No, to kończę, nauka wzywa *patrzy na odstraszający ją stos książek od trzech ścisłych i wali głową w ścianę* Nie przeżyję tego...
    Mam nadzieję, że zmieszczę się w jednym komie O.o
    Bayo~ :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, zmieściłam się~
      Jestem taka szczęśliwa /^w^\

      Usuń
    2. No szkoda, że nie napisałaś na gg, to bym wiedziała ile znaków xD Co do kart, zrobiłam tyle, żeby to wszystko łatwiej ogarnąć póki jesteśmy na etapie ustalania co i jak. Ale to faktycznie jest dobry pomysł. Jutro opracuję strategię biorąc pod uwagę wszystkie Wasze komentarze i na maile wyślę Wam rozpiskę co i jak będzie wyglądało ostatecznie ;)

      Usuń
  7. Madeleine ale żeś sie rozpisała :D
    Okey Ahiru nie ma problemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już podstronę mam gotową :)
    Obejrzyjcie czy wszystko jest w porządku z nią ;)
    Jeżeli coś się nie zgadza napiszcie a pozmieniam :)

    http://im-hana-chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń