Menu

Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

poniedziałek, 27 maja 2013

Ważne nr 3

UWAGA! 
Wiadomość zarówno dla stażystek, jak i dla chętnych do oceny: Minnou Josei zrezygnowała ze stażu i niestety nie będzie już oceniać razem z nami... Niedługo ją usunę z ramki po prawej stronie, ale na razie wrzucam tylko tę informację i lecę na próbę do bierzmowania...
W dodatku po raz enty przepraszam za te opóźnienia, ale np. wczoraj niespodziewanie wyjechałam do Krakowa. Sama podróż trwała prawie 3 godziny (w 2 strony 6), więc nie miałam kiedy dodać ocen. Naprawdę przepraszam i cały czas nadrabiam zaległości, zapewniam.

5 komentarzy:

  1. Czemu nie mówiłaś, że jedziesz? Ja mieszkam w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie wiedziałam, że tam mieszkasz :)
      W dodatku nie całkiem do Krakowa, tylko pod Kraków - do Krzeszowic :D

      Usuń
  2. Szkoda, że odchodzisz, Minnou :c A podstronę dodam, jutro cały dzień spędzę w domu, może jak się lepiej poczuję, to usiądę do komputera i skończę w końcu tę stronę O.o Uch, miejmy nadzieję, że się lepiej poczuję ._. Niach, bierzmowanie to prawdziwa katastrofa :o Jednak ja chwilowo nie chodzę na spotkania, z wiadomych przyczyn - nie ma to jak się przeziębić na dwa dni przed balem xD Dam radę wyzdrowieć.. dam radę ^w^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że dasz, coby nie ;D
      Ja bierzmowanie mam jutro, więc to była próba generalna o.O
      Idę zjeść kolację xD
      I dokończyć ocenę...

      Usuń